Δεν έχω internet στον υπολογιστή μου

Η προσβαση στο ιντερνετ ειναι πλεον κομματι της καθημερινοτητας μας. Η μη προσβαση στο ιντερνετ για καποιους  μπορει να ειναι σοβαρο ζητημα. Σ’αυτο το αρθρο θα προσπαθησουμε να δωσουμε απλες λυσεις σε καποια γνωστα ζητηματα που μπορει να προκαλουν την μη προσβαση μας στο ιντερνετ στην περιπτωση που η συνδεση μας γινεται ενσυρματα (με καλωδιο Utp).

Αποτέλεσμα εικόνας για ethernet indicator windows 10

 

 

 

 

 

Router

Αρχικά κοιτάμε τα λαμπάκια του router

To πρώτο λαμπάκι είναι ότι παίρνει ρεύμα.

Το δεύτερο (DSL) είναι ότι η γραμμή είναι εντάξει και ότι το router έχει συγχρονίσει. Αν δεν ανάβει ή αν αναβοσβήνει τότε υπάρχει βλάβη και παίρνουμε τηλέφωνο τον πάροχό μας. Για παράδειγμα Cosmote 13888, Wind 13800, Vodafone 13830.

To τρίτο (Internet) πρέπει να αναβοσβήνει, σε αυτή τη περίπτωση το router είναι συνδεδεμένο σωστά. Αν δεν ανάβει καθόλου παίρνουμε τηλέφωνο τον πάροχό μας.

 

Ενσυρματη συνδεση (με καλωδιο utp – ethernet).

Κατω στο taskbar και δεξια θα πρεπει να δειτε καποιο απο τα παραπανω εικονιδια. Η παραπανω εικονα δειχνει το εικονιδιο οταν εχουμε προσβαση στο διαδικτυο κανονικα χωρις προβλημα πραγμα που σημαινει οτι ρουτερ, καλωδιο και θυρα δικτυου λειτουργουν κανονικα. Οταν αντι για αυτο μας εμφανιζεται ενα κοκκινο (x) σημαινει οτι δεν εχουμε προσβαση σε ενσυρματο δικτυο το οποιο μπορει να προκαλειται απο τις εξης αιτιες

α) Αποσυνδεμενο – κομμενο – χαλασμενο καλωδιο: Ελέγξτε το καλωδιο που συνδεεται απο το ρουτερ σας στον υπολογιστη σας αν ειναι κουμπωμενο ή αν καπου φαινεται να εχει ταλαιπωρηθει η να εχει κοπει. Μπορειτε ευκολα να κανετε αντικατασταση του καλωδιου δικτυου και να δοκιμασετε αν με την αντικατασταση διορθωθηκε το προβλημα.

β) Η θυρα LAN στον υπολογιστη μας εχει καει: Εαν βαζουμε καλωδιο στην θυρα LAN και δεν φαινεται να αναβοσβηνει καποιο led και εξακολουθουμε να εχουμε την ενδειξη με το κοκκικο (χ) στην συνδεση δικτυου, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να εχει χαλασει η καρτα δικτυου μας. Αυτο προκαλειται κυριως απο υπερτασεις (λογω κεραυνων) που περνουν μεσω του τηλεφωνικου δικτυου, στο ρουτερ και τελικα στην καρτα δικτυου μας. Η λυση στο προβλημα ειναι προσθηκη νεας θυρας LAN ειτε με εσωτερικη καρτα δικτυου (PCI, PCI-ex) ειτε με εξωτερικη USB to LAN.

γ) Το modem-router ειναι κλειστο /δεν λειτουργει: Τσεκαρουμε αν το ρουτερ μας ειναι συνδεδεμενο στο ρευμα. Αν ειναι, αλλα δεν φαινεται να αναβει καμια ενδειξη (led) πανω στην συσκευη μπορει να έχει χαλασει το τροφοδοτικο. εαν ομως φαινεται να αναβουν οι ενδειξεις του ρουτερ και στον υπολογιστη μας εξακολουθουμε να μην εχουμε προσβαση (και δεν ισχυει κατι απο τα 2 προηγουμενα) μπορειτε να δοκιμασετε να συνδεσετε το καλωδιο σε αλλη θυρα lan πανω στο ρουτερ. Λογω των υπερτασεων που προαναφεραμε στο β, υπαρχει πιθανοτητα να εχει καει μεμονωμενα μονο καποια συγκεκριμενη θυρα. Λυση σε καποιο τετοιο ζητημα ειναι η αντικατασταση του ρουτερ σας ειτε απο τον παροχο σας ειτε εαν προμηθευτειτε καποιο συμβατο modem router του εμποριου.

δ) Αλλα ζητηματα: Εαν ο υπολογιστης μας ειναι συνδεμενος σε καποιο μεγαλυτερο οικιακο δικτυο ή εργασιας  και παρεμβαλονται και αλλοι δρομολογητες ή επιτοιχιες πριζες δικτυου και εξακολουθουμε να μην εχουμε προσβαση τοτε θα πρεπει να γινει λεπτομερης ελεγχος απο τον διαχειριστη του δικτυου ή απο καποιον εξιδεικευμενο ηλεκτρολογο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *